Od čega je napravljen ZID za 5 dekorativni kamen?
ZID za 5 dekorativni kamen napravljen je od prirodnih mineralnih sirovina visoke kvalitete i cementa CEM1 kvalitete. U procesu pripremanja materijala dodani su sastojci koji poboljšavaju određena svojstva kao što su čvrstoća i otpornost na atmosferske utjecaje.
Da li u sastavu ima gipsa?
Niti jedna dekorativna zidna obloga iz naše ponude u sastavu materijala nema gips. Naša tehnološka rješenja osigurala su nam brzu proizvodnju bez potrebe za ubrzavanjem procesa stvrdnjavanja materijala što je uz smanjenje mase elemenata osnovni razlog uporabe gipsa.
Da li je dekorativan kamen štetan za ljude, životinje ili okoliš?
ZID za 5 dekorativne zidne obloge u potpunosti su bezopasne za ljude, životinje i okoliš. Otpad od dekorativnih zidnih obloga svrstava se u bezopasan otpad i moguće ga je bez naknade zbrinuti na reciklažnim dvorištima u spremnike predviđene za građevinski otpad ili šutu
Koliko je važna precizna proizvodnja?
Precizna proizvodnja najvažnija je karika u postizanju prekrasno dekoriranog zida. Ukoliko elementi nisu ravnih rubova gotovo je nemoguće pravilo postaviti dekorativni kamen na zid. Da je precizna izrada zaista važna najviše do izražaja dolazi kod ugradnje dekorativnih obloga koje se slažu po sistemu suhozida, odnosno bez fuge.
Jesu li rubovi elemenata pravilni i slažu li se međusobno bez zračnosti?
Naša automatska proizvoda linija osigurava nam veću preciznost u doziranju svakog pojedinog elementa, a redovit i pravovremen ciklus izmjene kalupa osigurava točnost u dimenzijama i pravilom izgledu. Zračnosti između elemenata nema.
Je li je vaš dekorativni kamen otporan na toplinu i može li se ugrađivati blizu peći?
Materijali od kojih su napravljene ZID za 5 zidne obloge inertni su na vatru i toplinu, te nisu zapaljivi. Može ih se ugrađivati na zidove oko peći, kamina i drugih izvora topline, a pri tome je bitno držati se pravila za ugradnju u takvim uvjetima te koristiti adekvatne materijale za ugradnju, a svakako ga ne preporučujemo ugrađivati na manje od 0,5m od izravnog plamena.
Je li je vaš dekorativni kamen otporan na atmosferske utjecaje i može li se ugrađivati vani?
Dekorativne zidne obloge bez dodatne zaštite otporne na atmosferske uvjete kao i svaki drugi betonski element te se mogu ugrađivati vani. Strukturno se neće dogoditi nikakvo oštećenje u smislu promjene dimenzija i boje ukoliko budu izložene atmosferskim uvjetima, no može doći do stvaranja salitre ili drugih pojava uobičajenih kod duge izloženosti vlage.
Što je to salitra i može li se očistiti?
Salitra je kalijev nitrat, odnosno bijela kristalna sol topiva u vodi koja se pojavljuje na betonskim površinama uslijed učestalog ciklusa izbijanja i sušenja vlage. Najčešće će se s vremenom sama isprati, a možete je ukloniti tako da površinu očistite mješavinom octa i vode u omjeru 1:5.
Imate li kakav proizvod za zaštitu dekorativnog kamena?
Za zaštitu dekorativnih obloga u ponudi imamo premaz na bazi silana bez otapala u obliku kreme. Proizvod je ispitan na našim dekorativnim oblogama i siguran je za primjenu. To što dolazi u obliku kreme je velika prednost u odnosu na slične proizvode jer bitno olakšava aplikaciju premaza na dekorativne zidne obloge. Više o ovom proizvodu možete saznati upitom na e-mail adresu: zid.za.pet@gmail.com
Može li se izbjeći pojavljivanje salitre?
Ova pojava se neće dogoditi ako dekorativne obloge nakon ugradnje tretirate zaštitnim premazom, više o tome možete saznati upitom na e-mail adresu: zid.za.pet@gmail.com
Koji je proces toniranja, odnosno bojanja kamena i kakva je otpornost na UV zračenje?
ZID za 5 dekorativne obloge toniraju se u procesu pripreme materijala na profesionalnoj opremi koristeći najkvalitetnije pigmente za toniranje od renomiranog svjetskog proizvođača Bayferrox. Primjenom takvog postupka osigurali smo postojanost boje na UV zračenje..
Mogu li samostalno ugraditi dekorativni kamen?
Osnovna prednost umjetnog dekorativnog kamena je upravo u mogućnosti da ju kupci samostalno ugrade. Za taj postupak potrebna su osnovna znanja i alati. Praksa je pokazala da uz detaljne upute većina naših kupaca može ispravno ugraditi dekorativni kamen. Konačnu odluku pak ostavljamo vama.
Gubim li garanciju na proizvod ako se odlučim za samostalnu ugradnju?
Garanciju na dekorativne zidne obloge ne gubite u slučaju da se odučite sami ugraditi deko kamen pod pretpostavkom da ste postupak pravilo izveli.
Imam li podršku od ZID za 5 d.o.o. ako se odlučim za samostalnu ugradnju?
ZID za 5 d.o.o. svim kupcima osigurava profesionalnu podršku za savjetovanje oko ugradnje pri kupovini i kasnije u samom postupku putem e-mail adrese: zid.za.pet@gmail.com
Do koje visine mogu ugrađivati dekorativni kamen vani, a do koje u interijeru?
Dekorativne zidne obloge ugrađuju se sustavom lijepljenja i kao takve mogu se ugrađivati do 5m visine bez obzira radi li se o interijeru ili eksterijeru. Za ugradnju preko 5m potrebno se savjetovati sa stručnjacima te provjeriti lokalne propise.
Može li se dekorativni kamen ugraditi na fasadu?
ZID za 5 dekorativne zidne obloge mogu se ugrađivati na pročelja kuća i to prije izvedenog završnog sloja ili na završni sloj ukoliko postoji preduvjet dobrog prianjanja za podlogu.
Može li se dekorativni kamen ugraditi na toplinsku izolaciju?
Ako se radi o ugradnji na toplinsku izolaciju od stiropora ili kamene vune, ugradnja je moguća uz adekvatno pripremljenu podlogu. Potrebno je dodatno ojačati izolaciju i ugraditi građevinsku mrežicu na dio gdje planirate postaviti deko kamen. Ako se dekorativni kamen ne ugrađuje od razine poda, potrebno je provjeriti koliko fasadni sustav može podnijeti opterećenja te se savjetovati sa kvalificiranim građevinskim stručnjakom.
Može li se dekorativni kamen ugraditi na strop ili pod?
Dekorativne zidne obloge nisu namijenjene za ugradnju na horizontalne površine, pogotovo ne iznad glave. Takvu ugradnju potrebno je provjeriti sa kvalificiranim građevinskim stručnjakom ili arhitektom. Postoje proizvođači lijepila koji prihvaćaju uporabu svojih proizvoda pri takvim izvedbama.
Može li se dekorativni kamen ugraditi na gips kartonske ploče?
Ugradnja dekorativnog kamena moguća je na gips kartonske ploče.
Ukoliko možete utjecati na to poželjno je da zid od gips-kartonskih ploča u takvim situacijama bude izveden u dvostrukom sloju, da se podloga tretira impregnacijskim sredstvom te da se u takav zid ugradi građevinska mrežica.
Ukoliko možete utjecati na to poželjno je da zid od gips-kartonskih ploča u takvim situacijama bude izveden u dvostrukom sloju, da se podloga tretira impregnacijskim sredstvom te da se u takav zid ugradi građevinska mrežica.
Može li se dekorativni kamen ugraditi na zid koji ima problem s vlagom?
Može, ali je prethodno potrebno sanirati izvor vlage. Najčešće se radi o podrumskim prostorijama i ugradnja deko kamena kao zaštita od vlage nije rješenje koje će dugoročno riješiti problem vlage.
Kako se održava odnosno čisti ZID za 5 dekorativni kamen?
Kod čišćenja dekorativnog kamena prvo je potrebno otprašiti, odnosno mehanički mekom četkom ili usisavačem ukloniti prašinu i površinsku nečistoću. Uglavnom je to dovoljno, no ako je zaprljanje potrebno ukloniti morkim pranjem koristite mješavinu octa i vode u omjeru 1:5, te mekanu četku. Nikako ne koristite izbjeljivače, agresivne kemikalije i električne uređaje za pranje poput tlačnih čistača i slično.
Je li je potrebna dodatna zaštita dekorativnih obloga?
Kod ugradnje dekorativnih obloga u zatvorenom prostoru nema potrebe za dodatnom zaštitom, kao i kod vanjske ugradnje ako se radi o natkrivenim i uvučenim dijelovima objekta. Preporuka je (nije nužno) dodatno zaštititi dekorativni kamen ako se radi o ugradnji u kuhinji, kupaonici, sauni, oko bazena, na ogradama, fasadama i ostalim površinama izloženima atmosferskim utjecajima.
Mogu li odustati od kupovine koju sam obavio putem interneta nakon što mi je dekorativni kamen dostavljen?
Od kupovine obavljene putem interneta (bez dolaska na prodajno mjesto) kupac može bez obrazloženja odustati u roku 15 dana od isporuke proizvoda na način da u tom roku podnese pismenu obavijest na e-mail adresu: zid.za.pet@gmail.com, te u narednih 5 dana izvrši povrat proizvoda ili omogući ZID za 5 d.o.o. prikup proizvoda na način da pošiljku osigura i pripremi kao što je bila dostavljena. Izuzetak su proizvodi kupljeni po narudžbi, proizvodi iz specijalne grupe proizvoda, kupovina LOT-ova i proizvoda 2. klase kao i za proizvodi kupljeni po akcijskim uvjetima i za njih povrati i zamjene nisu moguće.
Mogu li odustati od kupovine ako sam proizvod kupio u vašoj poslovnici?
Od kupovine obavljene na prodajnom mjestu ZID za 5 d.o.o-a moguće je odustati bez obrazloženja u roku 15 dana od kupovine (datum na računu) proizvoda na način da u tom roku podnese pismenu obavijest na e-mail adresu: zid.za.pet@gmail.com, te u narednih 5 dana izvrši povrat proizvoda, a uz izuzetak za proizvode kupljene po narudžbi, proizvode iz specijalne grupe proizvoda, za kupovinu LOT-ova i proizvoda 2. klase kao i za proizvode kupljene po akcijskim uvjetima za koje ne odobravamo povrate.
Kada i kako će mi biti izvršen povrat uplaćenih sredstava za proizvode koje želim vratiti?
ZID za 5 d.o.o obvezuje se izvršiti povrat sredstava uplaćenih po ponudi na račun kupca najkasnije 5 dana nakon što je proizvod vraćen na skladište. U slučaju da ZID za 5 d.o.o. organizirao prijevoz do kupca i povrat proizvoda od kupca, iznos uplaćene ponude biti će umanjen za nastale troškove prijevoza i trošak pregleda ispravnosti vraćenog proizvoda te eventualnih oštećenja.
Što ako primijetim značajnije odstupanje u tonu boje između elemenata unutar pakiranja?
Manja odstupanja (do 10%) u tonu boje između elemenata očekivana su i poželjna kako bi konačni zid imao što prirodniji izgled. Ako bi u pošiljci primijetili veća odstupanja u tonu boje između elemenata potrebno je te elemente izdvojiti, zaustaviti postupak ugradnje i o tome nas obavijestiti putem e-mail adrese: zid.za.pet@gmail.com
Gdje sve možemo pogledati i kupiti vaš dekorativni kamen?
ZID za 5 dekorativni kamen možete pogledati na adresi Ulica Stjepana Mikuša 14A, 10360 Sesvete. Radno vrijeme je: ponedjeljak-petak 08-16h , sub 09-14h
Kakav je postupak narudžbe i plaćanja?
Za narudžbu ili rezervaciju dekorativnih zidnih obloga potrebni su nam određeni podaci kako bismo Vam mogli izraditi ponudu. Po provjeri ponude trebate napraviti uplatu. Ponudu možete platiti na vama uobičajeni način. Upit za dekorativni kamen možete poslati kroz našu kontakt formu.
Ukoliko planirate osobni dolazak k nama, dekorativni kamen možete platiti u gotovini u našem prodajnom salonu. U ovom trenutku nemamo opciju plaćanja karticama.
Ukoliko planirate osobni dolazak k nama, dekorativni kamen možete platiti u gotovini u našem prodajnom salonu. U ovom trenutku nemamo opciju plaćanja karticama.
Imate li dostavu i koji je rok isporuke narudžbe?
Dostavu naših proizvoda možemo organizirati u gotovo svako mjesto u Hrvatskoj. Ovisno o kojem se mjestu radi trošak dostave će biti naveden kao dio ponude ili ćete ga platiti izravno prijevozniku prilikom isporuke. Rok za dostavu je 7 radnih dana od uplate po ponudi, a vrlo često to može biti i ranije.
Mogu li naknadno kupiti isti deko kamen ako mi bude nedostajalo?
Da, možete kupiti dodatnu količinu deko kamena, ali Vam ne možemo garantirati isti ton boje jer se on ponekad može razlikovati od serije do serije.
Zašto je važno dobro izračunati potrebnu količinu dekorativnog kamena?
Savjetujemo da u startu naručite dovoljnu količinu. Time osiguravate kupovinu iz iste serije proizvodnje što je važno radi jednakosti tona boje. Najčešće klijentima nedostaje svega nekoliko pločica do 1m2, a ta količina gotovo nikada ne utječe na trošak prijevoza ako je uračunata u početku, kasnije naravno imate i dodatan trošak prijevoza. Također je mudro imati manju zalihu u slučaju da ćete morati nešto zamijeniti (događa se).
Ako prijevoznik dostavi oštećenu robu ili kutije, što nam je činiti?
Prilikom isporuke robe kupac je dužan provjeriti ispravnost pošiljke, na način da provjeri postoje li oštećenja na ambalaži, te nasumičnim odabirom provjeri sadržaj nekoliko kutija. Ukoliko se prilikom pregleda pronađe oštećenje, potrebno je ispuniti obrazac o oštećenju pošiljke koji se nalazi kod prijevoznika.
Prijevoznik odbija napraviti zapisnik o oštećenju, što nam je činiti?
Ukoliko prijevoznik iz nekog razloga odbija napraviti zapisnik, kupac ima pravo ne prihvatiti pošiljku i obavezno treba o tome obavijestiti ZID za 5 d.o.o. putem e-maila: zid.za.pet@gmail.com. Vi ste platili taj prijevoz i imate pravo pregledati pošiljku prije potpisivanja ikakvih dokumenta bez obzira koliko se prijevozniku „žurilo”.
Ako prilikom isporuke nismo vidjeli oštećene elemente, a kasnije kod ugradnje vidimo, koliki je rok za prigovor?
Sve reklamacije po pitanju oštećene robe nakon potpisivanja prijevoznice, a bez ispunjenog zapisnika neće biti uvažene. Sve druge primjedbe koje ne spadaju u domenu oštećenja u prijevozu trebaju se prijaviti u roku 15 dana od isporuke.